Pages

Bakat Terpendam~


Ahahahahaha.....

Amacam?SirMat tak tajuk aku....

Ingat hampa ja ka ada bakat,aku pon ada lah~ pyyong~

Yeah, I know that I'm not great in singing or dancing...
But I'm great with laughing~

Ha!
Betul la tu apa yang hampa baca tu~

Lepas 2 hampa mula la buat muka macam nie....

Heck!!!!

Oh My Goat!!!!Oh My Goat!!!!
Ini yang aku marah nie!!!!!!


Hehehe~
hui~ Hui~

Hello~~
I tak tipu uolls okay~

Takde lah great sangat kan~
Tapi aku boleh gelak bunyi macam2...
Aku tau ia agak tak masuk akal...
Tapi aku gelak pon bukan gelak saja2...
Lagipon, kenapa nak gelak saja2 kalau tak lawak & gelak sebab nak menyakit kan hati orang lain...
Ianya tak masuk dek akal langsung..

Jadi,apa point nya aku merepek semua nie?
Actually,aku cuma nk try tulis blog balik je~
Lepas Diana cakap dia tengah cari bahan untuk blog dia,bru aku teringat kt blog nie~
Sebab 2 lah aku merepek jer sekarang nie~
Itu jer aku nak taip untuk entry kali nie....
Entah taon bila la pulak aku nk taip untuk entry yg coming soon~

Akhir kata2 dari aku~

STAY COOL,
STAY HEALTHY,
AND DON'T FORGET TO EAT VEGETABLES DAILY~
Pyyong~ >_<



1 comments:

Denaa Kiddo on June 16, 2015 at 2:45 AM said...

saya suka baca belog awakkkk.. biler nak update niyh? hurmm :(

Post a Comment

 

No Need a Blog Title.... ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)