Pages

Handphone~


Assalamualaikum w.b.t
Apa khabar semua?????
Sehat tak semua??????

Cuti 2minggu nie korang ada pegi mana2 tak?

As for me, aku memang x pegi mana2 lar ddk rmh jer...
pegi kedai pon idok, apalagi keluar rumah...
memang tak lar kan....
Hahaha...

Aku hri nie nk citer pasal handphone...
aku tau aku nie tak lar teror pasal hanpon2 nie...
ahaks...

Sobonarnyo den dah tak dok idea nk post bondo ket blog nie haa....
Jadi kalo den post bondo yg x msuk dek akal,den mintak maap banyak2 lar yo...
Hohoho....

Skrng nie aku tetiba jer jdi fans SE Xperia...
Aku pon tak tau kenapa...
SE Xperia telah menambat hati aku...
cewah....ahaks..

SE Xperia Mini Pro
*hp aku buat masa sekarang*


Hp aku yang akan datang....
*berangan jap*
Aku dh tengok fungsi2 hanpon2 tu,memang cool lah...
hoho...

Memang cool kalo aku boleh guna hanpon2 tu...
*tgh kumpul duit skolah*

DUIT DUIT DIMANA KAU DUIT!~
Hohoho...



0 comments:

Post a Comment

 

No Need a Blog Title.... ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)