Pages

Barang yang di order...


Assalamualaikum w.b.t...
Salam sejahtera dan salam 1Malaysia...

Kali nie I nak.......

Hoi hoi hoi!!! Berape banyak entry ko nak buat hari nie ha?!!

Erkk...
Suka hati aku lar...
Apasal ko kesah...
Blog aku, suka hati aku lar~~~~
fuuu... -_-

Ok, kali nie aku nak kongsi kt hampa semua barang2 kpop yang aku order....

double smiley necklace...

'N' sweater...

Ipod Shuffle...(kpop ke?)

Mini headphone...(comel tak?)

Heartstring....

Paradise Ranch...

Siap ada signature lagi...

Headphone lagi...

Pendrive...

Baju 2PM...

SHINee...

Notebook...

File folder...

Haaaaaa......
Amacam banyak tak barang yang aku order....
Serius aku taip kat sini, barang yang ada kat atas nie 1 pon belom sampai rumah...
So, aku pon terpaksa lah menjadi penunggu setia abang posmen...(cewah...ayat tak boleh blah...)
Ada lagi beberapa barang yang aku tak nyatakan disini...

p/s: jgn tanya aku harga semua benda2 alah nie...hohoho...

0 comments:

Post a Comment

 

No Need a Blog Title.... ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)