Pages

Kpop Kpop Kpop...~~~


Assalamualaikum w.b.t...
Salam Sejahtera dan salam 1Malaysia...

This time my post going to write about Kpop...



WHAT?!!! KPOP?!!! ARGH!!!!!!!! I LOVE KPOP!!!



Hoi hoi hoi.....
Hang sabaq sat boleh dak?
Aku tampaq satgi kot melayang jugak kang....
Hahaha...




Ok...
Mesti ramai yang tau pasal kpop nie atau dlm tulisan penuhnya ialah Korea Pop...
Mesti ramai yang minat kan?
Aku pon minat jugak kpop kpop nie...haaaa...




Ala...
Aku mula minat kpop nie masa tengok mv Super Junior-Sorry Sorry....
So, tak la lama mana kau minat kpop nie....
Memang la....
Tapi kalo dah minat, tak kan la nak minat sorang2 kan?
So, aku cari la kawan2 yang mnat kpop jugak....
Ramai jugak rupanya yang minat kpop nie...hahaha....
Aku je la yang ketinggalan....
It's Ok....
I have no problem with it....
hehehe...
And to be honestly....
I'm a E.L.F!!!!!
That what makes me love them....
Hohoho...


See U soon until the next post....

0 comments:

Post a Comment

 

No Need a Blog Title.... ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)