Pages

Kna ker jdi smpai mcm 2???


O-o...0_o...
Okey,hri nie aku tlis tulisn bsr plk sbb nk lpskn kemarahan....


Aku ader sorng bff aku nie nma dia Syeir(bkn nma sbnr)....


Dia nie dh lar tua dri aku...(beza 1 bln jer)


Perangai mcm bdk2...


Okeylah....


Lpkn psl 2...


Aku nk tlis psl laen...


Esok skolah aku cuti smpai lar ahad(like usually)...ahaks...


Tpi ada 1/2 yg pi skolah esok sbb ada audition kt sna...


Aku termasuk dlm golongan tersebut...


Aku mestilar x nk pegi...


Tido kt umah lgi bgos...


Golongan2 manusia yg akn pergi pda esok hri krna nk pilih untuk jdi fasi(fasilitator)...


Mula2 aku ingtkn Pembimbing Rakan Sebaya(PRS) 2 kelab...


aku pown aper lgi senaraikn lar nma...


Sbb aku x nk kelab pelancongan,sbb x der kwn kt si2...


Selepas beberapa hri kwn aku kta PRS 2 untk jdi fasi taon dpn...


Aku pown shock lar aper lgi...


Apasal plk aku nk terkezut???


Pasal kalo nk jdi fasi 2 kna nyanyi,kna tnya soalan...


Skrang nie dh lar musim hujan, kalo aku nyanyi, aku x tau aper akn jdi...


Setakat rap sket2 tu bleh lar...(i2 pown sket)


Kalo aku dh kta x nk pegi, mksudnya aku memang x nk pegi lar...


Pas2 ader sorang bdk nie, aku x leh thn btol lar dgn dia nie...


Dh lar paksa2 aku srh pegi, pas2 dia kta "Te'ah nie sket2 nabila, sket2 nabila'....


nk buat cmna dh Nabila 2 classmates aku, lgipown aku x ckp sngt dgn manusia laen dlm kls 2 kecuali Nabila...


Yg bdk nie plk sket2 jelez, sket2 jeles...


Aku membebel mrh, bla ckp elok2...


Haisss....


Aku pown x tau nk kta apa....





0 comments:

Post a Comment

 

No Need a Blog Title.... ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)