Pages

bnde yg aku x suka...


1.aku x suka dipaksa

2.aku x suka kna mrh

3.aku x suka orng membebel dkt aku

4.aku x suka pakai kasut tumit tinggi

5.aku x suka beg tangn

6.aku x suka orng tinggalkn aku

7.aku x suka orng pnjm brng aku pas2 x kasi balek

8.aku x suka orng ejek aku

9.aku x suka orng yg kwn dgn aku x ikhlas
10.aku x suka orng pura2 baek dpn aku

11.aku x suka orng mengumpat aku kt blkang

12.aku x suka orng yg blagak pndai

13.aku x suka orng yg buat2 kaya

14.aku x suka orng yg janji tpi x tunaikn

15.aku x suka orng maen kotor

16.aku x suka kaler pink

17.aku x suka masa aku nk tngk TV ada orng kaco

18.aku x suka orng yg maenkn prasaan orng laen

19.aku x suka orng yg ska simpn masalah dlm hati

20.aku kdng2 x ska dgn dri sndiri sbb asyik jdi seorng yg pndiam

21.yg pling aku bnci & x ska bila orng pnggil aku syg!!!


argh!!!
sbnrnya bnyk lgi bnda yg aku x ska!!!
tpi aku x ingt!!!

0 comments:

Post a Comment

 

No Need a Blog Title.... ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Inspiração: Templates Ipietoon
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado)